Ярослав Мазурець більше не очолює вінницький аеропорт

50 Новости Винницы

Вінницький аеропорт тимчасово залишився без керівника. Ярослав Мазурець, який 13 років керував КП «Аеропорт Вінниця» – звільнився 23 квітня.

Про це він написав на своїй сторінці у Фейсбук.

«23.04.2021року завершилась моя робота в КП «Aеропорт Вінниця». У 2008 році розпочалось відродження летовища. З радянської руїни поступово, крок за кроком, створювався аеропорт, з’явились пасажири і авіарейси .За ініціативи Володимира Гройсмана у 2013 році цілісний майновий комплекс перейшов у власність вінницької територіальної громади. Новий поштовх розвитку .Не дивлячись на події 2014 року продовжився активний розвиток аеропорту. Енергія Владислава Скальського, досвід і знання Євгена Трескунова, постійна підтримка Сергія Моргунова і ВМР, наполегливість і самовіддана праця колективу аеропорту, плідна співпраця з туристичним бізнесом Вінниці..( складно перерахувати всіх хто допомагав) у 2017 році отримали відзнаку Асоціації аеропортів України , як кращий регіональний аеропорт . 2018 рік перевезено більше 60000 пасажирів.

2019 рік – розроблено проект реконструкції аеродрому , проведено тендер на генерального підрядника будівництва , урядом В. Гройсмана виділено 300 млн грн на початок реконструкції . Вибори … кошти нам не дали … 2020 — ковідний рік , постійна невизначеність з майбутнім . Тривала хвороба – вижив (безмежна вдячність Богу, лікарям, родині, друзям за підтримку). 2021 — держава знову пообіцяла фінансування … продовжується невизначеність.

Далекий від думки , що все робив найкращим чином , маю безліч особистих недоліків, але 13 років працював самовіддано ,віддаючись роботі на 100% і сьогодні у Вінниці є міжнародний діючий аеропорт ( на відміну від всіх сусідніх областей )!!! Дякую всім хто був і працював поряд!!!», – йдеться у дописі.

Нагадаємо, в державному бюджеті на 2021 рік передбачали 604, 27 млн гривень на початок реконструкції злітно-посадкової смуги аеропорту «Вінниця».

Потім за кошти міського бюджету планують реконструювати аеровокзал, щоб збільшити пасажиропотік до 400 пасажирів на годину. Це дозволить розширити мережу напрямків і працювати з лоукостерами. Є домовленість про авіарейси на Відень, Берлін, Будапешт та Варшаву.