У Вінниці презентували Концепцію паркування на Замості. Фото

30 Новости Винницы

У мікрорайоні Замостя можуть ввести платне паркування з різними розцінками, які будуть залежати від кількості транспорту. 29 червня, за підтримки Німецького товариства міжнародного співробітництва (GIZ), презентували та Концепцію паркування в районі Замостя.

«До прикладу, у цьому мікрорайоні наразі нараховується понад 10 тисяч паркомісць. Майже шість тисяч з яких розташовуються у дворах багатоповерхівок. Їх вже не вистачає вночі. А вдень біля ринків та бізнес-приміщень. Для вивчення питання проводились детальні дослідження різними форматами. До прикладу, тричі проводили дослідження квадрокоптерами. Одне з яких о п’ятій годині ранку буднього дня. Для того, щоб зафіксувати фактичний сан паркування на Замості. Так там у липні 2020 року, в середу, було припарковано 5716 автівок. При кількості мешканців у понад 60 тисяч осіб. Найбільша кількість автомобілів фіксувалася з 11 години щосуботи під час роботи ринків», — каже Максим Кравчук, директор Агенції просторового розвитку», — каже Максим Кравчук, директор Агенції просторового розвитку.

На Замості може бути створення наземних та підземних багатоповерхових паркінгів. Про це зауважила координаторка проекту «А+С Україна» Оксана Мірошниченко.

«Ми пропонуємо виділити три платні зони. Найвища оплата — по просп. Коцюбинського, тому що тут паркування автівок найбільше заважає іншим учасникам дорожнього руху, зокрема громадському транспорту. Ми, таким чином, плануємо розвантажити просп. Коцюбинського. Друга зона – це район ринків і вул. Батозька та Привокзальна. Ми маємо стимулювати людей, які паркуються ближче до ринків, зупинятися далі, або на критих паркінгах. І третя – найдешевша зона», — зауважила на сайті міської ради Вінниці координаторка проекту «А+С Україна» Оксана Мірошниченко.

Розробники Концепції плату за паркування пропонують задля перерозподілу попиту на паркомісця та скерування водіїв до менш завантажених ділянок вулиць. Платне паркування можливе з 8:00 до 20:00 для окремих зон.

Перша зона – містить райони, найбільш перевантажені паркуванням, особливо таким, що створює небезпеку для користувачів і обмеження в русі на просп. Коцюбинського.

Друга зона — це вулиці, прилеглі до Центрального ринку: частини вулиць Тімірязєва, Некрасова, Шмідта. Також Батозької та Привокзальної та площі перед залізничним вокзалом.

Третя зона — це інші вулиці, де проблеми з паркуванням виникають час від часу, вони не несуть загрози безпеці руху. Але через близькість до зон 1 і 2 вони не можуть бути безплатні для паркування, аби не перетягнути на них проблеми хаотичного паркування. Це вулиці Короленка, Тімірязєва, Шмідта, Острозького, Некрасова, Верхарна, які не прилягають безпосередньо до Центрального ринку; Замостянська та просп. Коцюбинського на ділянці від пл. Перемоги до Центрального мосту.

Решту вулиць району Замостя пропонується віднести до зони 4, де паркування безкоштовне.

«Чому саме паркування на Замості? В цілому, Агенція просторового розвитку займається проєктом «Модель розвитку Замостя». І відбувається це на підставі концепції інтегрованого розвитку міста 2030 року. Його ключовою схемою є інвестиційна карта Замостя, на якій ми можемо побачити проєкти, які найближчими роками будуть там створені. У цьому мікрорайоні відбудеться найбільша інвестиційна активність. Реконструкція: спорткомплексу по вул. Янгеля, проспекту Коцюбинського, площі Привокзальної та парку «Хімік». А ще, великий проєкт «Перехід через залізницю». А також розбудова житлових комплексів та торгових центрів та комерційних проєктів. Метою є пов’язати території так, де найбільше скупчення людей, громадського та приватного транспорту. І один з викликів – паркування», — зауважив Олександр Коротких, головний архітектор Агенції просторового розвитку.

Як зауважують на сайті міськради, робота, яка зроблена «А+С Україна», спрямована на те, щоб у місті вибудувати до 2030 року бачення першочергових заходів.

«І на перспективу — щоб саме в районі Замостя проблема паркування була вирішена. Коли буде введене платне паркування, поки говорити зарано. На сьогодні ми маємо тільки проєкт», — зазначив головний архітектор Агенції просторового розвитку Олександр Коротких.

Депутат міської ради, експерт з безпеки руху і сталої мобільності Віктор Перлов під час дискусії зауважив, що плане паркування – це один із головних та найбільш ефективних способів управління трафіком.

«За ідеологією та прикладами європейських міст, вартість паркування має бути настільки високою, щоб вільними залишалися до 20% паркувальних місць. Ми прекрасно розуміємо, що розташування вулиць дісталося нам у спадок ще з радянських часів. А динаміка кількості приватного транспорту настільки швидка і потужна, що всі охочі не мають змогу це зробити. Введення платного паркування – один із можливих сценаріїв виходу із цієї ситуації», — говорить Віктор Перлов.

Зауважимо, концепція паркування в районі Замостя розроблена у 2020 р. компанією «А+С Україна» на замовлення КП «Агенція просторового розвитку».

З Концепцією організації паркування в районі Замостя можна ознайомитися за посилання https://cutt.ly/rmor0Pb. А також подивитися трансляцію заходу за посиланням https://www.facebook.com/0432sda/videos/501400611089691 .

Новини в зручному форматі в нашому Telegram-каналі – https://t.me/vinnitsa_info